STOMADENTAL MEDICOVER PROFESJONALNE LECZENIE STOMATOLOGICZNE

Endodoncja to niezwykle ważna z punktu widzenia zdrowia pacjenta część stomatologii. Zajmuje się leczeniem korzeni zębów, do których dotarły procesy chorobowe. Ponieważ kanały, które zawierają nerwy i towarzyszące im krwionośne naczynia, mają często średnicę poniżej jednego milimetra, lekarz musi mieć najwyższe kwalifikacje i do dyspozycji najnowocześniejszy sprzęt.

Perfekcyjna praca endodonty zapobiega wielokrotnie utracie zęba, zapewnia powodzenie w jego odbudowie, uzupełnieniu koroną. Oczyszczenie kanałów z zainfekowanej bakteriami miazgi to także uwolnienie całego organizmu od źródła poważnych zakażeń.

Często zdarza się, że z biegiem lat pojawia się konieczność ponownego przeleczenia kanałów, zwłaszcza że stosowane niegdyś materiały do wypełnień nie były tak dobre jak dziś.

Dzięki wyposażeniu Stoma-Dental w najnowsze zdobycze medycyny i techniki podejmujemy leczenie, którego kiedyś trzeba było zaniechać: odnajdujemy kanały zamknięte, udrażniamy najbardziej niedostępne, leczymy zmiany okołowierzchołkowe, usuwamy stare wypełnienia z kanałów i pozostawione narzędzia.

Stoma-Dental

ul. J.Kotucza 36
44-200 Rybnik

Czynne:
Pn - Pt od 8:00 do 22:00
Sb - Nd od 10:00 do 17:00

Numery kontaktowe:
kom. 784-058-179
tel: 32 440-22-12
tel: 32 440-22- 68

dentacare.rybnik@dentacare.pl

Umów się na wizytę Nasza oferta